Friday, March 9, 2012

Rilek Ar...

- lepas keluar dgn gang coursemate, the next day keluar dgn gang aja & ain
- lama betul tak keluar dgn mrk, akhirnya keluar lah jgk...
- sronok... ada masa yang terdiam sbb rasa cam tak tau nak ckp apa...
- tapi makan tomyam warung... sronok! ^^


- lepas keluar 2 hari, rasa cam dah relax ckit...
- fikiran pun dah lapang, boleh tarik nafas lega...
- fikir2...
- ok lah...
- klau dia nak stick dgn pendirian dia tu, sy ok je
- i just wanna do what i feel is right, what can be done without him
- malas nak harapkan dia lagi...


- i just wanna be happy... for the last semester in my uni life..


DID i made the wrong decision of joining JPK again? 


no... =)))

No comments:

Post a Comment