kalau betul dia bintang saya, dia takkan sampai hati berbuat macam tu...
betul jugak apa yang zamy cakap... kalau nak jadi bintang sekadar cakap tapi nak layan saya macam ni, baik takyah bintang...
kepada bintang,
terima kasih kerana pernah berkata nak jadi bintang saya...
walaupun tak lama, tapi sekurang-kurangnya pernah terlintas dalam fikiran awak utk menjadi bintang saya...
beban hati ni nak teruskan mengharapkan awak utk menyinar hidup saya yang memang selalu kelam...
pernah saya harapkan awak betul2 boleh jadi sahabat yang baik di sisi saya sampai bila-bila...
tapi mungkin itulah yang mereka katakan sebagai takdir, apbila tiada jodoh, maka buat apa pun tak guna... tunggu berapa lama pun tak guna...
pergi lah bintang...
maaf banyak menyusahkan awak...
maaf banyak membuat awak sedih...
maaf dan maaf... selain maaf terus maaf...
maaf tak menjaga sinarmu dengan baik...
jadilah bintang yang menyinar hidup orang lain pulak k... =)
teringat ayat pertama yang keluar selepas terima msg dari dia untuk menjadi bintang saya
"awak baca blog saya ke???"
nasib baik dia takde blog saya... kalau tak mmg kantoi habis2... =P
"Sy harap sy blh jd bintang dlm hidup awak. wlpun chy x seterang bulan (zamy :P). tp tetap ada. kdg2 xdapat dilihat dilindung awan tapi semua tau dan percaya y bntang tu sntiasa ada"
-5 Januari 2012, 11.38pm-
No comments:
Post a Comment