Monday, February 27, 2012

2nd week

2nd week class... 

this week dengan rajinnya turun ke kelas tiap-tiap hari...

hari ni pulak dengan rajinnya menjenguk lab...

sedih, pilu, marah, kecewa!!! 

- solutions yg dah prepare sem lepas semua hilang
- volumetric flasks diambil orang
- bench tempat kerja pun diambil 
- peralatan semua pun dah diambil
- macam mana ada mood nak buat lab???
     

No comments:

Post a Comment