2nd week class...
this week dengan rajinnya turun ke kelas tiap-tiap hari...
hari ni pulak dengan rajinnya menjenguk lab...
sedih, pilu, marah, kecewa!!!
- solutions yg dah prepare sem lepas semua hilang
- volumetric flasks diambil orang
- bench tempat kerja pun diambil
- peralatan semua pun dah diambil
- macam mana ada mood nak buat lab???
No comments:
Post a Comment