1. tinggal rumah kakak di Nilai
- kakak kerja... terpaksa susahkan kakak n kawan kakak untuk hantar setiap hari... kakak habis kerja lewat... kena travel jauh... penat... jam lagi... dah banyak kali mengantuk... stress lagi... pastu nak jaga makan minum saya walaupun saya dah cukup dewasa tapi dia tak masih tak percaya saya boleh take care of myself
2. tinggal dengan kawan di UPM
- lagi lah!!!! satu bilik 6 orang... nak tinggal macam mana? tadi tengok kawan solat pun macam susah... sebab tempat terhad...
APA NAK DIBUAT?????? ='(
No comments:
Post a Comment