Wednesday, March 16, 2011

Bila Cinta Hadir...

bukan sekali dua saya jatuh cinta... juga bukan sekali dua saya rasa saya jatuh cinta... setiap kali, perasaan tu akan hilang selepas beberapa ketika... 

andai tahu perasaan itu akan hilang, kenapa harus jatuh cinta lagi? kenapa harus biarkan hati ini terus dan terus jatuh?

"Don't treat me so good, I am afraid I'll fall for you..."

jarak harus dikekalkan... kurangkan bergaul, kurangkan bercakap, kurangkan semua interaksi...

perlu kah sampai ke tahap itu?

yang saya pasti, itulah yang terbaik... itulah cara yang terbaik untuk melepaskannya dari hati ini, menghilangkan perasaan yang makin terasa, dan membebaskannya agar dia boleh mencari cinta sejatinya tanpa melukakan hati ini...

sukar untuk dilafazkan, tapi lagi sukar untuk menafikan...

saya mulai suka kamu...     
  

No comments:

Post a Comment